Efterskolens historie i billeder og ord fra 2014

På nedenstående sider findes information om efterskolens historie fra idé til fungerende skole fortalt i billeder og ord.

2014

Marts: Skolestart for 20 nye piger. Dette forår bliver der ved siden af undervisningen plantet 113 piletræer, lavet en lille køkkenhave og blomsterbede ved vores bygning.

Haslev Y´s Men Club donerer 3 gode DELL pc ér.

I sommerferien var der besøg af Prof. Pushpanadham, Barola University/India. Dr. Push har to gange besøgt Danmark for at lære om den danske efterskole. Under Dr. Push ophold blev der tilrettelagt et møde på skolen med bestyrelse, medarbejdere, nuværende og tidligere elever og Executive Councillor for Health Dr. Sonam Wangchuk. En super dag, hvor skoleprojektet blev blåstemplet for et fremtidigt samarbejde.

Sportigan i Præstø donerer en flot Hummel skoledragt med skolelogo.

Efterskole Welfare Society Phyang

lissi.braae@gmail.com